Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# perempuan dan kerenahnya
# Tips-tips sebelum hadapi hari peperiksaan
# revolusi dari PINK ke MERAH
# mafkan aku . aku pilih suka dari cinta
# tutorial youtube player kat sebelah header (versio...
# tutorial youtube player (version 1)
# pelajar dan cuti memang serasi !
# menang contest gambar desktop paling cun ?
# my fear is over !
# alasan kenapa aku lama tak hupdate?
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Contest Blog Saya Terbaikkk !

Tuesday, November 15, 2011 | 1:42 PM


 Warganegara Malaysia #supaya sng nak post hadiah
 Mesti ada blog #kalau tak ada, sign up cepat
 Wajib follow blog Aina dan Rabiatul #bukan gila followers tapi untuk tahu perkembangan terkini
 Yang boleh join ialah kaum Adam dan kaum Hawa #lelaki dan perempuan
 Buad satu entry bertajuk "Contest Blog Saya Terbaikkk! by Aina dan Rabiatul"
 Dalam entry tu, tempekkan banner yg ada kat atas skali tu dan linkkan kat url contest ni
 Tag 3 org atau lebih dan pastikan dorg tahu
 Lepas buat entry tu, copy url entry korg n then paste kat ruang comment entry contest Aina. Link mcm ni "ainamarsya.blogspot.com" takkan diterima dan automatic direject ;D
 Contest bermula dari 22 Oktober 2011 sehingga 22 November 2011


Tag : atirah | sarah | puteri

Labels:


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →