Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# im back home !
# a short hi . i'll be back
# kau bukan lagi yg pertama
# update tahun baru 2012
# a goodbye
# Review movie : OMBAK RINDU betul ke cerita sedih??
# Kadang2 menipu itu perlu untuk jaga hati
# Freebies beauty girl (part 2)
# Contest Blog Superawesome by Sha
# freebies beauty girl (part 1)
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
oh leopard print . im in loveee !!

Thursday, May 17, 2012 | 7:05 PM







blog aku ni.... dah lama sepi tanpa pengunjung . statistik visitor memang sedih betoii . tak caye klik bagi besar . yela dah jarang update . orang nak baca apa kan . aku ni harap ja dok menghadap laptop tiap2 hari . tapi malass nak taip entri baru . tak dak idea laa . xkan tiap kali nak update nak kena cakap 'aku bosan aku bosan' . baik xyah update apa2 . orang yg baca pon naik bosan .

Ni blogskin yg baru . dah lama aku peram nak mengeditnya . lastly jadik jugak . leopard print ni memang peberet aku . banyak stuff2 yg aku pakai leopard print ni . lepas ni nak tukar cover handphone & lappy dengan leopard print pulak . aku dah try cari , tapi setakat ni xjumpa pulak . nanti la klu ada rezeki , boleh la nak tambahkan koleksi stuff aku . hee .

kenapa aku suka sangat barang2 corak leopard print ni ? sebab bagi aku, semua barang2 ni nampak eksklusif & unik . walaupun sebenarnya aku xda la sampai nak beli kulit yg ori leopard tu . mahallll kotttt . xmampu la gamaknyaaa . aku cuma beli yg standard & affordable saja yea .

kat bawah ni ada gambar stuff leopard print yg aku addict sangat ! kalau lah aku dapat ... bestnyaa !!














7e2b2abeba635b31cc5a1bbcd9221b21_large


teringin nak buat bilik jadi macam ni . comel sangat kan ?? geram sangat dengan semua stuff kat atas niii . macam nak auuummmm jeh . hehe . gambar kredit to encik google .

last skali nak cakap

Leopard Print

I Love You !!!!


hee :D


1 Hashtag



← OLDER
NEWER →