Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# update tahun baru 2012
# a goodbye
# Review movie : OMBAK RINDU betul ke cerita sedih??
# Kadang2 menipu itu perlu untuk jaga hati
# Freebies beauty girl (part 2)
# Contest Blog Superawesome by Sha
# freebies beauty girl (part 1)
# Contest Blog Paling OHseemm by Fatimah Azzarah
# bulan baru . skin lagi baru
# kena chicken pox??
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
kau bukan lagi yg pertama

Saturday, January 7, 2012 | 10:56 PM

hari ini adalah merupakan hari kelahiran bagi seorang gadis . empunya blog kusam ini . kini usiaku sudah pun mencecah angka 20 . namun perangaiku masih lagi keanak-anakkan . belum layak bergelar 'dewasa' . apatah lagi bergelar 'isteri orang' . jauh panggang dari api .

status wall di laman sosial ku penuh dengan ucapan hari lahir dari rakan2 . meskipun ada segelintir mereka hanya menulis huruf 'hb' atau 'shj' sahaja . terima kasih . aku tetap menghargainya . namun di sudut hatiku , aku masih lagi menunggu seseorang . selalunya orang itulah akan menjadi orang pertama mengucapkan hari lahir padaku . namun kali ini tidak lagi . kau bukan lagi yg pertama . 

saya faham mungkin awak sibuk . tapi xboleh ke awak curi seminit dua untuk saya ? kejap pun jadilah . sebab saya sedih xdapat nak cakap dengan awak sebelum awak nak pergi tu . saya mintak maaf yea awak .

mak kite datang tadi . dia bawak kek nak celeb birthday kite . tak sangka pulak . my family jarang beli2 kek bagai nak sambut birthday . agak terharu laa . memandangkan birthday kite dgn adek kite dekat2 so mak kite pun buat sekali kan jelah . nak share gambo sikit .

kesalahan ejaan pada nama . bkn JO tapi sepatutnya JA ! =_=


ini lah dia muka birthday girl . comotnya dia . kuikuikui :p


bonus hadiah birthday dari ayah . mmg fon murah jea .
tapi dual sim card . mmg aku nak sgt . tenkiu daddy :D


p/s : maaf penggunaan bahasa tunggang terbalik . kejap aku , kejap saya , kejap kite . ada aku kesah ? hihii sorry

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →