Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Kadang2 menipu itu perlu untuk jaga hati
# Freebies beauty girl (part 2)
# Contest Blog Superawesome by Sha
# freebies beauty girl (part 1)
# Contest Blog Paling OHseemm by Fatimah Azzarah
# bulan baru . skin lagi baru
# kena chicken pox??
# dugaan hidup :(
# Contest Paling Awesome
# OHSEEM Giveaway by Ain , Faqihah , Scha
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
Review movie : OMBAK RINDU betul ke cerita sedih??

Sunday, December 11, 2011 | 10:19 AM


Salam n hai . sori menyepi buat seketika . sedih plak tgk follower aku xnaik2 . huhu . baru semalam aku sempat pegi tgk cerita ombak rindu nie . mungkin agak ketinggalan . dah 10 hari sudah ditayangkan bermula dari 1 disember . kutipan hari pertama utk filem ombak rindu nie adalah RM 750 RIBU dan kutipan terkini mencecah RM 5.2 JUTA ! wow penangan ombak rindu sangat dasyat .

firstly masok panggung , dah bole tgk orang full 1 panggung sampai kat depan screen . terkejut gak la . dalam sejarah aku xpernah lagi aku tengok orang penuh macam nie . hehe . ok layan punya layan . aku tertanya-tanya . ombak rindu nie cerita sedih ke cerita komedi ? sebab ramai yg gelak tengok cerita nie . aku xpaham la tapi yg pasti aku pun join sekali gelak . dah macam tengok cerita komedi plak . dah xtawu yg mana 1 part sedih . haha . aku pun xleh nak feeling sebab banyak sgt gelak . simpan jela tisu tu . hehe

overall cerita nie MEMANG BEST & SANGAT MEMUASKAN HATI walaupun ada certain jalan cerita movie nie xsama dalam novel . tapi of course cerita dalam novel lagi best kan . rate star movie nie aku kasi 10 bintang . tak rugi duit tiket yg melayang utk tgk movie nie . sapa2 yg belum tengok tu cepat2 pegi tengok ok . mesti xmenyesal lahh .


Labels:


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →