Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# dugaan hidup :(
# Contest Paling Awesome
# OHSEEM Giveaway by Ain , Faqihah , Scha
# tutorial disable dragging images
# Contest Blog Saya Terbaikkk !
# perempuan dan kerenahnya
# Tips-tips sebelum hadapi hari peperiksaan
# revolusi dari PINK ke MERAH
# mafkan aku . aku pilih suka dari cinta
# tutorial youtube player kat sebelah header (versio...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
kena chicken pox??

Monday, November 28, 2011 | 6:00 PM






dukacita dimaklumkan bahawa aku telah terkena CHICKEN POX ! aku dapat MC 5 hari dan kini dalam proses pembaikpulihan . pengalaman yg sungguh perit dan sgt menyiksakan . sumpah aku xtau pun sebelum nie kena chicken pox tu SAKIT & WAJIB DEMAM ! dan kini masalah besar yg bakal aku hadapi ialah PARUT DI MUKA . sangat mengerikann . ahhh malunyaaaaa . ada sesiapa boleh tolong rekemen ubat hilangkan parut dgn berkesan ?????

2 Hashtag



← OLDER
NEWER →