Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# Contest Paling Awesome
# OHSEEM Giveaway by Ain , Faqihah , Scha
# tutorial disable dragging images
# Contest Blog Saya Terbaikkk !
# perempuan dan kerenahnya
# Tips-tips sebelum hadapi hari peperiksaan
# revolusi dari PINK ke MERAH
# mafkan aku . aku pilih suka dari cinta
# tutorial youtube player kat sebelah header (versio...
# tutorial youtube player (version 1)
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
dugaan hidup :(

Saturday, November 19, 2011 | 3:56 PM




di hati tercuit rasa iri hati dan cemburu pada mereka . mengapa dunia ini sungguh tidak adil ? aku mahu selamanya seperti mereka . tapi apakah daya . aku xmampu melawan takdir . inilah dikatakan lumrah hidup . bak roda yg berputar . ada kalanya kita di atas . ada kalanya kita di bawah . dan kini di bawah lah tempat ku :( .

aku rindu saat itu . aku rindu musim itu . aku rindu zaman itu . andai masa dapat di putar, alangkah indahnya ! ingin sekali aku kembali menjadi seperti mereka . seksanya aku menanggung hidup begini .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






MAKKKKKKKKKKKKK !!!!!!!!!!!! nak cuti !!!!!!!!!! cuti macam budak2 sekolah nie !!! :((



*p/s : selamat bercuti yea adik2 . trima kasih sudi jenguk ke blog nie . ada masa silakan folo juga ya . ngeee :P . tuan blog sudah kembali meneruskan pengajian utk sem ke-2 . harap maaf jika entri tidak di-update selepas ini .

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →