Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# a goodbye
# Review movie : OMBAK RINDU betul ke cerita sedih??
# Kadang2 menipu itu perlu untuk jaga hati
# Freebies beauty girl (part 2)
# Contest Blog Superawesome by Sha
# freebies beauty girl (part 1)
# Contest Blog Paling OHseemm by Fatimah Azzarah
# bulan baru . skin lagi baru
# kena chicken pox??
# dugaan hidup :(
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
update tahun baru 2012

Tuesday, January 3, 2012 | 11:47 PM

pejam celik pejam celik nahh tau2 dah masuk tahun baru kan ? kejapnya masa berlalu . tahun baru aku xda makna tanpa dia . kami dah berbaik balik :) . tapi sekarang aku xboleh nak contact dia sebab dia dah pegi plkn .

sempena tahun baru nie , fon aku pun dah bertukar wajah memandangkan fon yg lama tu buat hal . dapat jugak nak merasa fon android . bestt jugak !



SONY ERICSSON AINO

ini fon yg aku pakai sebelum nie . aku beli guna duit gaji yg aku kerja masa lepas spm dulu . dah guna hampir setahun lebih . kamera fon nie sangat cantik & clear 8.1 mp . memudahkan aku snap pic utk report or assignment paper . nak tiru senang la . hehe




cuba teka yg mana 1 fon aku sekarang nie?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
JENG JENG JENG
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


SAMSUNG GALAXY YOUNG

hadiah tahun baru . hee~ tapi hadiah beli guna duit sendiri :P

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →