Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# aku tak suka bila......
# air mata dan tangisan
# movie oh movie ^^
# dakmie-yang terindah
# demam ADAMAYA dah tamat
# saat gembira ! :)
# di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ja...
# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
post terakhir

Monday, May 31, 2010 | 2:28 AM

baru aku perasan. post paling banyak aku tulis adalah bulan mei. rajin pulak aku mengarang cerita. maybe dah bosan tahap gaban kot. heyy lepas nie maybe aku dah tak boleh nak post blog macam selalu lagi. POST TERAKHIR UNTUK BULAN INI. sibuk kot. aku akan mula kerja. yeah! gaji pertama ku! aku menunggu mu! tak sabarnya :)

aku suka tunggu sampai tengah malam semata-mata nak tulis blog. nak ambik mood la katakan. banyak idea dapat. gangguan pun tak ada. (kakak aku suka sangat menyebok nak tengok apa aku tulis kat blog nie)
hmm dah la. aku nak tido. selamat malam. walaupun sekarang dah pagi buta. apa-apa jela.

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →