Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# bila perempuan menangis
# iman
# hepi besday to me!!!
# epy new year 2010!
# da past life -->
# cinta itu bahagiatpi kdg kala menderita cinta itu...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
bawaku terbang (=_=)

Tuesday, February 2, 2010 | 11:23 PM

Mata Ke Mata.. Ke Hati.. Hati ke Hati.. Hati Hati.. Bibir Ke Bibir.. Bicara Janji.. Janji Ke Janji.. Jadi Hujan… Rindu ke Rindu.. Termimpi mimpi.. Hari Ke Hari.. Nanti di nanti.. Menanti Pasti.. Pasti Disisi.. Sisiku Kini.. Ternanti nanti.. Dia… cinta… Dia… sayang… Aku… dicinta… Aku… disayang… ******************* nie sebahagian dri lirik lagu bawaku terbang oleh fabulous cat. walaupun lagu nie dah lama setiap kali aku dgar hanya seorang saja d'ingatan aku seorang yg sgt istimewa dalam hati aku lagu nie aku dgar sbgai pengubat rindu aku padanya moga2 dia berbahagia selalu mish euw dear ;((

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →