Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# hepi besday to me!!!
# epy new year 2010!
# da past life -->
# cinta itu bahagiatpi kdg kala menderita cinta itu...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
iman

Tuesday, January 26, 2010 | 5:25 PM

pagi nie aku kna jga si kecik baby iman.anak mngasuh mak aku.mak na balek kmpg jap.so aku sowg jela yg ada kna jga iman.so aku tpksa la lupakn tdo aku jap.wlaupun mata aku ngantok sgt.aduii.mla2 dy tdo.pasuh dy t'jga lak.tmaw tdo2 da.asyk nges ja.aku pown pjowk2 la dy.bwak dy sna sni.iman nges lagi twok.bgi dy guling2 jap kt katel.tmaw gak diam.aku bgi dy mrayap.buas tol.smpai dy letih.psuh bgi dy mnom susu.dodoikn dy smpai dy lena.fuuhh lega rsanya.

bila dy nanges abes nek merah pipi dy.cumill tol

lastly tdo gak dy.bgi mnom susu


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →