Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# cinta itu bahagiatpi kdg kala menderita cinta itu...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
da past life -->

Thursday, January 21, 2010 | 9:14 PM

*MUKADIMAH*
maaf ku ungkapkn
setelah sekian lamanya aku mnyepi
tidak mencoretkan apa2 di blog aku ini
aku tidak mmpunyai masa yg terluang
kerana aku sibuk belajar bgi mghadapi
peperiksaan sijil pelajaran malaysia (spm)
pada tahun lps (2009)
bru kini aku dpt meluangkn msa kembali
menulis di blog ini
teruskan membaca!
SPM CANDIDATES 2009
[9A++ insyallah]
jenuh mghitung hari spm??
360 hari..12bulan..48minggu..
"ala lambat lagi laa spm..rileks ah"
pejam celik pejam celik tup tap tup tap
"alamak! esok spm..takotnyer"
tataw larh apa na jadi
exam ari tuh aku men wat jerk
yg aku pkir dalam pala otak
nak cpat2 abes suma neh
blah dri maktab 'terchenta'
n bley rileks2 goyang kaki kat umah
haha..bahagia tol idop

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →