Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
# bila perempuan menangis
# iman
# hepi besday to me!!!
# epy new year 2010!
# da past life -->
# cinta itu bahagiatpi kdg kala menderita cinta itu...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter

Sunday, May 9, 2010 | 5:56 PM

di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat jalan dan selamat maju jaya kepada kawan-kawan yang berjaya melanjutkan pelajaran ke maktrikulasi , ipta n etc. buat yang tidak berjaya (seperti diriku) harap bersabarlah. mungkin rezeki belum sampai. ada hikmahnya tu. (kata2 lebih ditujukan buat diriku) jangan putus asa ya! berbaur sedih nie. huhu. jalan terakhir yang aku pilih melanjutkan pelajaran ke tingkatan 6 (stpm). mendengar ramai suara2 yang berkata peringkat stpm ini lebih susah. tapi kiranya jika dengan usaha yang lebih dan bersungguh2 insyallah tiada masalah. kejayaan lebih mudah diperoleh. (entah apa benda aku membebel nie) ahh. tidak mengapa. esok sepatutnya tarikh pendaftaran tingkatan 6. (sama pendaftaran dengan matriks) aku mungkin daftar lambat. ada masalah sedikit. doakan kejayaan aku ye!!

SYAFIDZA kuatkan semangat!
kau boleh buat!
STPM 2011 MENANTI!
jangan main2 dah.
jangan sia2kan peluang terakhir yang kau ada nie.
nanti kau menyesal lagi!!
FAHAM TAKK!!!???

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →