Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# saat gembira ! :)
# di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ja...
# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
# bila perempuan menangis
# iman
# hepi besday to me!!!
# epy new year 2010!
# da past life -->
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
demam ADAMAYA dah tamat

Saturday, May 15, 2010 | 12:08 PM

rasanya semua tengok kan citer adamaya yang meletop nie. mesti semuanya beremosi bila tengok citer nie. kisah percintaan yang romantis suami isteri penuh konflik antara ADAM dan MAYA. tambah penyeri dengan pelakon cilik yang comel gebu tu. AMANI. aku pun tak pernah lepas menghadap tv setiap petang. semata2 nak tengok budak yang cute tu. kecik2 dah pandai blakon kan. episod akhir pada hari khamis lepas. sangat sedih dan menyentuh hati ku. tapi sememangnya aku berpuas hati dengan endingnya. HAPPY ENDING :) . maya kembali pada adam. DANI pulak menjadi tak siuman gara2 kehilangan maya. tak puas la tengok citer nie. rasa kejap jea. lepas nie aku akan rindukan amani. ;(( sangat suka tengok lisa blakon.
membawa watak MAYA dengan jayanya. antara part fav aku! amani comotkan baju dani. padan muka kau DANI
aku suka sangat tulisan adamaya tu. comel+kiut+sweet jea. kalau boleh aku nak juga buat nama aku dan dia. FIEZAMIR. ahhh amir . amir . ke mana kau menghilang? i really miss you!

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →