Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ja...
# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
# bila perempuan menangis
# iman
# hepi besday to me!!!
# epy new year 2010!
# da past life -->
# cinta itu bahagiatpi kdg kala menderita cinta itu...
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
saat gembira ! :)

Friday, May 14, 2010 | 4:15 PM

setelah beberapa hari ku menghitung hari .
hari ini tiba jua .
berdebar-debar rasanya .
hari penentuan .
sama ada LULUS atau GAGAL!
(suspen la pulak)
UJIAN MEMANDU KELAS D
(KERETA)
angka 4
(mungkin bertuah buatku)
aku terpilih antara orang yang awal yang memulakan ujian .
memang tak senang duduk la .
fuhhhh ~~
naik bukit .
turun bukit .
side parking .
parking 3 pointer . (3 penjuru)
on the road .
AKU BERJAYA JUA !!
terima kasih sangat2 kepada tester aku yang baik hati tu .
walaupun aku ada tersalah langkah .
beliau luluskan aku juga .
sangat seronok!
macam tak percaya je .
aku dah dapat lesen P.
YAY !!

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →