Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# air mata dan tangisan
# movie oh movie ^^
# dakmie-yang terindah
# demam ADAMAYA dah tamat
# saat gembira ! :)
# di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ja...
# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
# bila perempuan menangis
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
aku tak suka bila......

Monday, May 31, 2010 | 1:09 AM

aku tak suka bila kena leter.
melecet telinga nak dengar.
bebel entah apa-apa.
aduss parah.
aku tak suka bila kena pindah.
pergi suatu tempat yang baru.
aku akan ambil masa yang lama nak sesuaikan diri.
aku tak suka bila duit poket dah habis.
alamak macam mana nie.
tak boleh nak shopping dah.
aku tak suka bila gaduh dengan kawan.
nanti mulalah nak tarik muka lama-lama.
dari kawan dah jadi musuh.
terus tak kawan dah.
aku tak suka bila orang kacau privacy aku.
suka suki baca diary aku.
lepas baca tu pergi heboh-heboh pulak.
rasa macam nak bagi penampar je orang tu.
sampai sekarang rasa sakit hati aku nie tak hilang.
moga-moga tuhan selalu merahmatinya!
aku tak suka bila budak kecik menangis.
nak nangis sikit-sikit tu tak apa la.
nie asyik nangis je.
mengada betol.
pekak telinga aku!
aku tak suka bila kemas bilik.
dah penat-penat aku kemas.
ada je manusia yang sepahkan balik.
geram betul.
aku tak suka bila datang bulan.
sakitnya mencucuk-cucuk.
nak berdiri tegak pun tak boleh dah.
mood pun jadi tak menentu.
aku tak suka bila seorang pun tak paham aku.
mulalah rasa nak memberontak sana sini.
angin tak tentu pasal.
aku sendiri pun tak paham.
kenapa?
aku tak suka bila ayah marah.
sangat menakutkan.
kecut pecut semua orang satu rumah.
tapi aku la suka buat dia marah.
adoiii sori ye ayah.
aku tak suka bila orang hisap rokok.
asap rokok tu menyesakkan aku.
bau asap yang busuk!
tolong la pergi merokok jauh-jauh.
STAY AWAY FROM ME!
aku tak suka bila orang balas mesej aku 1 word je.
padahal aku dah tulis punya la panjang berjela.
sakit hati la jugak.
kan aku dah blank nak reply apa.
tak reply terus.
padan muka!
aku tak suka bila menunggu.
tak kira la tunggu orang ke, tunggu result or apa-apa.
boleh mencabar kesabaran aku.
lagi-lagi bila dah tunggu punya lama,
akhirnya mengecewakan aku!

ikutkan lagi, banyak lagi benda yang aku tak suka. tulis banyak2 jadi blank pulak otak nie. so sekarang dah tahu apa yang aku tak suka kan? yang mana berkenaan yang boleh dielakkan tu, tak payah la buat ek. susah nanti jadinya... sekian ya!


0 Hashtag



← OLDER
NEWER →