Fly High !


Photos and videos

Tweet to FiezaSya

Who follow me

Tweets Trend

# movie oh movie ^^
# dakmie-yang terindah
# demam ADAMAYA dah tamat
# saat gembira ! :)
# di kesempatan ini aku ingin mengucapkan selamat ja...
# rahsia bulan kelahiran
# "i love you" in many languages
# bawaku terbang (=_=)
# bila perempuan menangis
# iman
© 2014 By Fiezasya . Inspired by Twitter
All right reserved . All contents in this blog are owned by me . Respect the owner or you just leave. Contact me Email Facebook Twitter
air mata dan tangisan

Tuesday, May 25, 2010 | 9:42 PM

mengapa tajuk berbunyi sebegitu? berbaur sedih . aku menangis lagi kah? ahh tidak . kini tidak lagi . mengapa? kerana adanya orang2 di sisi yang selalu menceriakan aku . IM HAPPY LIVING WITH THIS WAY LIFE :) . aku tahu walaupun ianya hanya sementara . biarlah . janji aku bahagia . sebenarnya rindu . dah lama tak nangis . air mata nie keluar pun bila sampai masa aku nak tidur . mengantuk . sekali tengok macam nangis betol jea . haha . pelik betul . yela sekarang nie asyik gelak memanjang . melawak tak sudah2 . sejak dia balik nie . rasa riuh pulak rumah nie . seronok! psst! kejap . siapa dia tu? oh dia tuu .......... kakak aku la . sekarang dia sedang bercuti semester di rumah . balik dari unimas sarawak . lagi? lagi apa? macam tak lengkap je lagi kan . oh yela . sang arjuna hati . yang dah lama menyepi . kini kembali menyinari hidupku . cewah . siapa dia? esh tanya pulak . buat tuan punya diri yang sedang membaca nie tau la kot . kan? kan? hehe . jangan pergi jauh2 dah yea . temankan daku di sini . terima kasih sayang :) nak layan sedih nie . tapi sekarang tak sedih pun . maksud aku nak layan cite sedih . teringin nak tengok movie nie . cite LAGENDA BUDAK SETAN . banyak kali keluar iklan . macam best jea . keluar 3 JUN 2010 . nak tengok ! nak tengok ! hah . nak mengarut apa lagi? nak stop sampai sini jela kot . bila ada 'hot cer' nanti aku tulis yea . tata dear ^^

0 Hashtag



← OLDER
NEWER →